Stolt stolt stolt

såå sööt



jaa idag har Anton varit riktig rolig :) eller inte. idag har han levt rövare o bara skrikit så fort man bara tittat på honom. sen satte han igång att skrika på öb men det räddades ganska fort.
sen kom vi till ica o anton skulle få gå själv o till slut sa jag att lyssnar du inte ¨på mamma så bär jag dig, o han lyssna inte så jag bar upp han o då skrek han o folk bara stirra men jag tänkte nu struntar jag i dom jag koncentrerar mig på att lugna ner anton o förklara för honom va han gjorde för fel. då slet han ta i mitt hår o bara drog o jag kan säga att det gjorde jävligt ont sen början slå mig i ansiktet men jag gav mig inte folk fortsatte att stirra men till slut lyckades jag att få honom lugn.och jag är stolt över mig själv för  jag brukar fåpanik när han blir så där på offentliga platser :)
jag ser fram emot att få hjälp.
och allt jag skriver här kan jag stå för när Anton blir äldre för jag har väll aldrig skrivit nått dumt om honom eller?? men vissa verkar ju klaga så himla mycket på va man skriver o inte skriver.

på söndag är det ena träffen oxå kolla på massa snygga bilar :)

älskar min familj nu ska jag o hjärtat mysa lite grann ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ena träffen ? Ska ni ha utställning ? :)

2009-08-20 @ 22:18:05
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0