Stark???





jaa ibland undrar jag om jag är stark eller om jag bara är för feg för att be om hjälp??

nu har jag pratat med bvc om Anton så har jag fått nummer till psykologen så vi kan få hjälp o hon gav mig beröm för att jag bad om hjälp. men nu har han krånglat sen han föddes måste få nån ordning på saker börjar bli jobbigt psykiskt. nej jag mår verkligen inte bra. skulle behöva åka bort men snart så..

finns så mycket i mitt huvud som skulle behöva komma ut men vet inte vart jag ska börja. eller i vilken ände. har en underbar familj men sen då va har jag mer?? har vänner som finns där oxå hoppas jag :) vissa snackar bara men gör aldrig nått så då bryr jag mig inte om er heller.

när jag får körkort ska jag börja träna men med vad vet jag inte. måste börja röra på o sen även komma hemifrån. visst jag väger bara 53 kg men den där jävla pöös magen ska bort o det är snarast. alla kläder ser man ju gravid ut i och jag försöker att inte bry mig men det gör jag. men snart så...

nää klagomål klagomål från mig idag...

gå in på http://songbox.se o skriv andreas jädersten på sök artist o rösta på hans låtar.


pusss hej

Kommentarer
Postat av: emmelie

Börja på magasinet med mig :) Då har jag en vettig människa att peppa och bli peppad av ;)



Du är stark, dels för att du har orkat stå ut så länge med allt, Anton, falska vänner och folk som bara kommer med tomma ord.

Och dels för att du BER om hjälp, du pratar öppet om Anton.



Och tro inte på någon annan.

Jag tror på dig. <3



Btw, skrev detta till Äcklet nyss

"

Du måste ju vara den mest patetiskt människan som finns på denna jord.



Att du ens orkar hålla på så som du gör.

OCh drar in mig i det mesta.



Du är bland den äckligaste människan jag vet.

Dels för att du var med Fredrik (efter att ha sagt att du A L D R I G skulle kunna röra honom), och dels för att du är så jävla kåt på uppmärksamhet.



Du tror att allt kretsar kring dig.



Och för din information så kan jag ju berätta sanningen,

1. Jag har ALLTID haft saker till Thea, oavsett vad det handlar om.

2. Påståendet om att jag lägger alla pengar på mig och supa är ren BULLSHIT.

3. Att jag har varit otrogen mot Manne. Jasså? När då? Det är något jag har missat.



Du har ju inte ens någon aning om vad du pratar om, fröken lilla.



Anledningen till att du fick jobb är ju enbart för att dina systrar jobbar där.



Det är ju väldigt konstigt att du umgås med Linda igen, efter all jävla skit du har snackat om henne.

Men där visar du ju bara igen att du är falsk.



Om jag vore i din sits så skulle jag inte skryta så förbannat mycket.



Nellies pappa som är en gammal pundare (ord från dig), bögjävle, dum i huvudet, äcklig för att han var med tuttsandra (ord från dig) osv osv osv.

Är det något att vara stolt över?



Tänk på hur du själv beter dig innan du öppnar din käft och smutskastar andra."

2009-08-15 @ 12:12:58
URL: http://TheasMamma.pointblog.se
Postat av: BoNiTa ( Emilios Mami )

Allt bra ?

2009-08-17 @ 14:30:07
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0