Själv

känner mig så ensam o tom :(
är kanske lite deppig just nu..

usch vilken dag.. Lucas o Anton har skrikit o skrikit och jag bara grät o grät. det va riktigt jobbigt idag faktiskt.då undrar man vart all hjälp är??? men som jag sa till Daniel är vi för snälla?? vi sitter o gör en massa saker för folk men folk man skickar till om hur man mår kan inte ens bemöda sig om att hjälpa till.. jag klarar av att ha 4 barn men folk klarar tydligen inte av att ha nått av våra barn. jaa va ska man säga. eller är jag kanske stålkvinnan??
men man får alltid höra om alla andras problem men men sånt är livet här i sverige..

nej nu ska jag försöka mysa med Daniel o sen ska Anton i säng.

längtar tills på Lördag :)

älskar min familj massor

usch va jag känner mig deppig blää o fy skulle behöva göra nått utan barnen kanske....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Som sagt, hade jag haft körkort så hade jag kunnat komma över...

du klarar det D <3

2009-08-26 @ 11:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0