Sååå Stolt :)





hejsan


jaa igår sa Daniel nej nu ska jag testa o lägga Anton i sin säng oj tänkte jag hur ska det här gå.
men Daniel gick in o la honom i sin säng o sen gick Daniel o la sig på en madrass som står bakom sängen för att testa Anton o inget gnäll men han kolla vart pappa va sen la han sig ner igen o sen somna han. lite chockad blev jag när Daniel berätta :) mammas kille är stor nu. sen vakna han o va hysterisk i natt o skrek efter välling så Daniel försökte lugna ner honom men det gick ju inte så han fixade välling men när Daniel kom upp sov han igen. så imorse sov Anton till halv 8 o det va då vi skulle kliva upp.
jaa ni som inte vet så är Anton väldigt väldigt krånglig o när han får ett utbrott så ger han sig inte. kommer ihåg när han skrek o skrek o vi sa nej vi ger oss inte men det gjorde inte han heller. jag skicka till Emmelie hur länge är det ok att han skriker innan man känner sig elak o då skrev hon 20 min oj då han har skrikit 1 timme nu. o när Emmelie ringde hörde jag hur chockad hon lät eftersom hon fick ju höra hur Anton va. 2 timmar höll han¨på o gav sig inte så vi va tvunga att ta upp honom o lugna ner han.
så ni som säger att det bara är att stå ut kan ju komma hit o testa med Anton. less på erat jävla skit snack för inget av det där funkar här.

imorgon blir det bvc med Lucas ska även prata om Anton för nu är det jobbigt och speciellt torsdagar när han varit på dagis 2 dagar.

idag blir det nog bara vänta på samtal från mamma :)  och plugga lite körkort..
 har ju besällt massa kläder till Anton 13 plagg tror jag att det va i strl 92 stora killen :)

nu ringde farmor o berätta att dagis va stängt imorgon vilken jävla bra info.

älskar min familj pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0