Ny Dag :)

haha jaa tack för alla dina fina sms idag :) det värmer att höra att du aldrig gillat att umgås med mig och det är ju bara 6 år vi umgåtts haha jaa det är lite roligt med folk som inte kan stå för va dom tycker..

idag bir det kalas i vappa :) men va ska vi handla i present?? nån som har ett förslag..

men Lucas ska inte med idag. för han ska vara hos Malin ska bli skönt att ha Anton ensam imorogn kunna ge honom 110 % uppmärksamhet det kan han behöva. tack Malin för att du bara ringer o frågar om du får ha han :). det uppskattas verkligen. jag behöver inte be om hjälp heller.

åh va jag längtar tills på lördag ska bli så roligt :)

igår körde jag o faan va missnöjd jag va gjorde ett fel men hon sa att det bara va bra men jag blev så arg på mig själv.. faan va kasst. men man lär sig av sina misstag men läxan fick jag godkänt på :) klara invändiga, utvändiga o under huven kontrollen perfekt.

älskar er pussss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0