Massa Bus

nu är Anton bättre :) så idag blir det massa bus här hemma.. Lucas fick gröt imorse o han älskar det. han är jätte duktig på att äta burkmat. Anton va jätte dålig när han va 5 månader. inatt sov Anton med mig o det va så mysigt :) älskar det..

just nu ligger Lucas o sover sitt första pass o Anton o jag kollar på byggare bob :) idag har jag dubbel körlektion ska bli skoj ska nog köra stor landsväg idag. körde liten i Tisdags..

jaa på Lördag skulle jag o älsklingen åka till sthlm o kolla på fotboll aik-kalmar för det fick han i present av mig men nu har vi ingen barnvakt så jag kan inte åka med lite tråkigt men så kan det vara. inte lätt att skaffa barnvakt åt 2 små barn heller. så Daniel skulle ta med sig Oscar men han hade egen match så det blir hans jobbar kompis som följer med men min mamma skulle betala biljetten så skulle vi laga nån god mat o sen nästa helg ska vi gå på bio för då skulle mamma ta båda barnen :)..

snart snart snart.. längtar längtar massssor

sitter här o tänker på hur bra man har det <3
har 2 barn med världens bästa kille :) o han är även min man
har några få vänner men dom jag har är underbara..
min familj älskar jag massor <3

nej dags att lyssna på crazy beautiful så grymt bra

puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEN pyjamasen vill jag ärva!

2009-08-23 @ 21:15:39
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0