jo men visst






jaa va säger man..


nu sover båda barnen men dom stora barnen sitter o kollar på tv snart blir det mys med Anton för han vaknar nog snart sen blir det mys med Lucas. han är så rolig nu när han ligger på en filt jaa herregud man kan bara skratta åt han.

ibland känns det som om att man blir straffad för att man inte har körkort folk kan ALDRIG komma hit o fika eller hälsa på bara om man BJUDER dom men aldrig ringa annars o fråga.. men förvänta er inte att när jag får körkort ska sitta o åka för ni ska kunna komma hit oxå..

finns så mycket man längtar efter.

tänk va bra livet kan vara..

mickan ville ha med mig ut nångång snart oxå :) kul att folk frågar mig :) vissa tror ju att bara för att man har barn kan man inte göra saker.. man kan bara umgås dagtid eller med sina barn aldrig annars.. men men


pusss hej

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi kan komma ut och fika nån dag om de är okej ? :)

2009-08-23 @ 22:52:32
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Angelica (familjeliv)

När jag får körkort så kommer jag och fikar :D vi har lite samma problem...hehe

2009-08-26 @ 10:58:23
Postat av: Angelica

När jag får körkort så kommer jag och fikar :D vi har lite samma problem...hehe

2009-08-26 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0