Gråhårig




jaa gråhårig har man blivit. vart väl det för ett år sen kom några enstaka hårstrån men  nu börjar det bli mer o mer. i början fick jag panik men finns inte så mycket att göra. bara att gilla läget. snart 26 år o gråhårig mee like :).. men hellre det än att se ut som nån jävla barbie som vissa tror är snyggt..

idag har jag en städ o tvätt dag här hemma gäller att passa på när Anton är på dagis.. :)

va händer i helgen då?? jaa kanske bio med hjärtat. om mamma kunde ta barnen :) vore skönt att bara få njuta av en bio tillsammans..

igår stor handla vi på willys o faan va med grejer man får för 1700 kr hade jag handlat för 1700 kr på ica hade jag inte fått hälften av det där. det är verkligen skillnad. sen är ica bättre på bröd o sånt känns färskare.
idag blir det kotletter som jag först steker o sen kokar i en sås o sen pommes strips till det blir nog kanon gott :)

nej dags att laga nån lunch kanske..

älskar er pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det vore riktigt trevligt att träffas. men det där med cider får nog vänta. glad

2009-08-25 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0