Ge Mig Kraft

snälla snälla snälla ge mig kraft o styrka. nu orkar jag inte mer snart. just nu sitter jag bara o gråter o gråter. Anton somnade i ren hysterisk panik skrik så som han skrikit sen i Söndags eftermiddag. han vägrar äta, han vägrar ta nappen, han vägrara sova för han är ju såå hungrig men har så ont i munnen. läkaren hitta inget på honom men va snälla hjälp mig.. nått är det ju som är fel?? jag vet ju hur min son fungerar o nu har han tammefan ont. jag lider av att se honom så dålig. men varför får man ingen hjälp?? jävla piss läkare.
jag skulle göra va som helst för att få Anton pigg igen o sen göra Lucas frisk o sen göra mig frisk.
jag tror inte riktigt folk förstår hur Anton kan skrika men dom som vet det kan dubbla det skriket det är så han låter nu från 18.00 på söndagen o han skriker så än. nej men han har inte ont jag lovar.. stackars Lucas som får all skit just nu. man blir så tröttav att inte få sova. men några timmar idag har Anton varit glad :) men natten mellan söndag o måndag då gjorde det ont i mitt hjärta.Daniel grät o det är inte ofta men han va så orolig över Anton. mammas lilla prins. jag hoppas på en bra natt men just nu bådar det inte gott, Anton vaknar o skriker var 15:e minut. jag älskar dig Daniel du är så jävla underbar utan dig skulle jag aldrig klara det här. pusss

tack emmelie för all stöd det gör mycket..

nej sova ska ju göra halkan imorgon behöver massa krafter nu

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0