Fullrulle :)




helgen har bjudit på massa skoj :)

i lördags hade jag 4 barn o Daniel va på fotboll sen blev det tacos när han kom hem o det va gott min favvo rätt så hehe.

i söndags så åkte vi på bilutställning vid 10 .00 va några snygga bilar Anton sprang mest runt hehe.. han vägra hoppa hoppborgen men åka te kopparna ville han mer än gärna göra. han skrek när han skulle gå ur för han ville åka mera hehe.. sen träffa jag på Angelica o sen kom Johan,charlie,Melissa och Robin så gick vi runt med dom o sen blev det en fika  för att sen åka vidare till motorgårn där det va nått för barn. allt va gratis :) där träffa vi på Emmelie,Manne och Thea sen kom även Jenny o Emanuel. Anton åkte traktor o skrinda o han bara älskade det.
sen blev det åka o äta på drottningen fast jag åt inget hade ingen lust o va inte hungrig.
va massa sol oxå så jag satt på backen eftersom jag inte vill ha Lucas i solen. men det va mysigt :)

idag blir det körlektion 17.35 sen blir det storhandla lite. fick ju pengar idag så lika bra att handla..


älskar er pussss

Kommentarer
Postat av: Thessan

ja den var helt klart sevärd, en av dom bästa svenska filmerna jag sett på länge :D

2009-08-24 @ 21:20:12
URL: http://stronglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0