Förslag??





jaa imorgon ska ju jag o hjärtat äta nån god middag när han kommer hem från sthlm så har ni nå förslag på mat??
vilken jävla morgon mitt lilla pucko till man hade ju inte ställt in smöret så fru diana hade inget smör till mackorna men jag fick ta stek margarin mums eller not :)

idag blir det plugga körkort när barnen sover om dom sover samtidigt. imorse vakna Lucas halv 7 sovmorgon :) och vet ni Anton sov med mig i natt igen :) hihi myyyyys o han sov hela natten sen vakna  han halv 8 helt okej faktiskt.

o Anton är en riktigt liten odåga hehe vet ni va han gör?? han har kommit på att man kan ta ur armarna från bältet i bilen :( o Daniel spänner hårt men på nått jävla vis lyckas han ändå. är ju fan livsfarligt. får testa att byta stol åt honom. så får Lucas ta den Anton har nu..

snart  lär vi köpa en ny bil oxå.. jag får Audin mitt hjärta är ju så himla snäll mot mig..

hmm va händer ikväll då?? jag vill se wallander- tjuven.. så det blir nog hyra den o sen bara mysa.
ska ha en riktigt gott gott helg. orkar inte träffa eller umgås med nån.. fast på söndag blir det ju träffa folk när vi ska ner till torget o kolla på bilar :)

gick fin fint igår att köra :) snart snart....

älskar min familj massor pusss pusss
utan er är jag ingenting för mig är ni allt.
är så himla lycklig <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet du Diana! Wilma gör precis likadant med bilbältet hur hårt jag än spänner det!! Hur gör dom?? Det är ju som du säger, LIVSFARLIGT!! Man har ju ingen koll när dom sitter i baksätet heller.. :-(

Kram på dig

2009-08-26 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0