Cancer






jaa som dom flesta vet så har Daniels pappa fått cancer o det är rätt stort o den va tydligen elak artad :( igår va han till akis för att kolla om den spridit sig o av de dom fick fram igår så har den spridit sig till ena lungan o ena njuren men dom måste göra samma test igen för att se om den spridit sig mer. så just nu är det lite jobbigt när vi inte vet va som kommer hände eller hur mycket den spridit sig. Daniels pappa bara ligger hela tiden han år så psykiskt dåligt nu. Daniel säger inte så mycket men jag vet att han inte mår bra.. vi hoppas allt kommer att gå bra..


jaa igår hörde fröken mytoman av sig oxå :) lika roligt att höra hennes story om allt.. hon skrev på facebook att jag skulle ta bort korten från bröllopet som hon va med på o då sa jag att jag inte ville det för det är ju liksom från min stora dag och jag o Daniel är ju med på korten oxå det hade varit en annan sak om hon varit själv då hade jag tagit bort det direkt. men honbörja skriva nått om att hennes konto blivit kapat o va det nu va för nått?? men konstigt att hon har kort på sig själv på sin sida.. nu har hon även tagit bort mig som vän på facebook o om anledningen är att jag inte tagit bort korten så tycker jag att hon är väldigt barnslig. men hon ljuger väl ihop nån story till alla nu om mig.. allt hon sa om Emmelie o Sara va ju roligt.. sen påstår hon att jag skvallrat lite skillnad på att ställa nån mot väggen o att skvallra. jag i frågasatte både Emmelie o Sara för att få reda på om det va sant det som Sanna sa..


idag blir det dubbel körlektion

känns skönt att man har 400kr på efter allt e betalt :( men får tänka att jag betalt 6 körlektioner, betalt elen, skatten på bilen, försäkring o lite små räkningar sen har jag stor handlat :) köpt vinter kängor till Anton, en pyjamas till Lucas, en dress till Anton o sen ätit kina mat, handlat filmen män som hatar kvinnor oxå :) så jag är ganska nöjd endå sen får Daniel lön på torsdag då betalar han dagis o hyran :)...

så himla roligt att du ska ha en bebis :) Grattis Grattis igen :) nämner inga namn det får den personen göra själv :)


nej ta o duscha kanske  medans Lucas sover..

pusss  o kram älskar er

Kommentarer
Postat av: åse

om personen i fråga inte vill vara med på kort osv är det den personens rätt att inte få vara med, man kan anmäla annars.. sen spelar det ingen roll om hon själv har kort på sig själv men andra får igentligen inte lägga ut kort på någon utan personens tillstånd, sen spelar det ingen roll om det är andra med på bilden eller inte..



förstår dig helt ut att du vill ha alla bilder från bröllopet iaf dom bilder där du och Daniel är med på bilderna=) det är ju eran största dag!=)

men så ser lagen ut iaf.



kram

2009-08-26 @ 10:53:16
URL: http://lovasmammas.blogg.se/
Postat av: anonym

Skaffa photoshop å sätt en bajskorv där personens huvud är, för det är ungefär som en sån h*n beter sig!!! :P

jag hade inte heller tagit bort bilderna, vill man inte vara med så står man inte vid brudparet (när det är mer än troligt att bilderna ska upp på t.e.x facebook!)



vackra är ni iallafall på ALLA korten!

2009-08-26 @ 11:08:05
Postat av: diana

tack så mycket för kommentaren.. :) jaa jag ska ta bort personen ansikte måla det svart eller nått..

2009-08-26 @ 12:18:49
Postat av: malin

Hej min sockertopp. Bara så du vet är du värdens underbarast mamma och skit i vad andra tycker har inte läst din blogg tidigare men läste allt i dag fy fan va vissa är blåsta. tråkit det med dannes pappa hoppas det går bra för honom.jag vet hur anton va när han va liten och vet hur han är nu så du har det inte lätt han är underbar och myssig men han har sina stunder=) du vet vad jag menar..hihi..Jag älskar dig och ta hand om dig så syns vi och hörs många kramar mumsan och malin

2009-08-26 @ 14:01:07
Postat av: emmelie

Tar DU ett kort med DIN kamera så är det DITT kort, vilket innebär att DU får göra vad DU vill med det.



Tar DU ett kort med Min kamera så är det DU som äger det kortet, vill säga att JAG inte får lägga ut det om inte DU vill det..



Men jag hade hellre täckt över hennes ansikte..

Faan, skit i henne. Jävla brudjävel.



OCh jag hoppas att det år bra med Dannes pappa. Håller tummarna och tänker på er..

Kramar

2009-08-26 @ 14:52:43
URL: http://TheasMamma.pointblog.se
Postat av: Jennie

Usch va hemskt det där med Daniels Pappa. Hoppas han blir bättre ! :S

2009-08-27 @ 22:27:56
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0