5:00





jaaa vid 5 vaknar Lucas men han är bara vaken 1 timme sen somnar vi om o det är skönt. nej hujeda mig för att vara upp från 5.. hehe.. jag är en kvällsmänniska.
är så sjukt sugen på cider haha jag som aldrig är sugen på alkohol. att bli full det är nått jag är totalt ointreserad av tycker det är trevligt o dricka nån cider eller så :) börjar väl bli gammal o mossig haha..
sen kommer jag nog bli full nångång.. men jag o alkohol går inte ihop heller blir såå jävla arg o kaxig.

imorogn blir det grillning här hemma :) Sara,Magnus lilla Anton, Emmelie o Manne kommer jaa den som inte blir mätt lär ju ha nå fel.. när vi bjuder på mat så finns det väl för 10 pers om inte mer haha. imorogn blir det buffe mer säger jag inte.

haha våran audi gick igenom besiktningen helt jävla otroligt. det va det ingen som trodde. vi visste ju själva att den inte skulle gå igenom men där fick vi fel. va daniels pappa som besikta bilen så vi har ju ingen aning om va han sa :)

nää gosa med Anton lite innan Lucas vaknar igen..

pussssssssssss

grattis Emmelie o Manne till förlovningen all lycka till er <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0