Vart Ska Jag Börja

Jaa i veckan har det hänt mycket så jag skriver väl dag för dag..

Tisdag: Blomstra och sen fixa jag mina ögonbryn, åkte till Västerås o hämta min mobil o sen följde syster med oss hem o vi grilla o hon sov kvar här.

Onsdag: Syster och jag umgicks, dropp i örsa sen laga vi mat o kolla på tv syster stanna en natt till :)

Torsdag: syster o jag mös med barnen sen kom Liesen o fika o Daniel kom hem tidigt :) sen på kvällen bar det av till Västerås för att lämna syrran men även på middag hos mamma :) så barnen fick påskägg o jag o Daniel med fick biobiljetter o blomster checkar. hade jätte trevligt..

Fredag: va ute hela dan sen åkte vi till Västerås så gick jag och syrran på bio såg fast and furios hur det nu stavas o den va as bra men jävla va gammal man börjar bli haha faan va ju skit högt ljud på bion hehe.. sen va vi hos mamma en stund innan vi ¨åkte hem.

Lördag: träffa Daniels bror från Gotland, gratta Daniels systerson son fyllde år, sen bar det av till Sala för att gratta min bror som fyllde år massa gott fick vi :) sen hem o kolla på robinson

Söndag: ute hela förmiddagen o sen gratta neo som fyllde 2 år, sen åkte vi till Malin o Gusten o när vi väl va där så blev vi bestulna på 500 kr oxå  jävligt roligt.. men vi vet vem det är oxå jävligt tråkigt.
så man kan ju fan inte lita på nån längre.

haft en underbar helg och imorogn ska vi till stan o umgås med Mickan, Johannes o Aron ska bli skojigt :D

nej sov dags.. hoppa Anton sover lika bra i natt vore underbart.. Lucas sover skit bra från 21 till 9 på morgonen så äter han vid 5.00 PERFEKT hihi

älskar min familj pussssss hej

Kommentarer
Postat av: Danne

ja du hjärtat. skönt att de inte va någon man värderade mycket iaf. vilket pucko hon är.

älskar dig massor!

puss puss

2009-04-12 @ 23:52:48
Postat av: Jennie

Usch, vilka människor det finns ! Snor från sina kompisar.

2009-04-14 @ 11:23:12
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0