Till Mitt Hjärta





Den här bloggen kommer handla om hur otroligt mycket jag älskar Daniel Lagerberg.

har nog inte insett hur bra jag har det och hur underbar Daniel är. som tex när Anton hade kolik Daniel tog hand om honom lika mycket som jag även fast han skulle upp o jobba men han ville hjälpa till. min grannes barn hade kolik men henne man sover med öronproppar för han ska minnsan upp o jobba.. är såå otrolig glad över att vi har lika mycket ansvar även om Daniel jobbar.
han finns ALLTID  där för mig o då menar jag ALLTID. Han stöttar mig i alla mina problem o saker jag vill prata om, han finns där när jag mår bra, ställer upp o kör mig överallt jag behöver bara be om skjuts han är verkligen toppen. älskar honom av hela mitt hjärta.
o 2 underbara barn har jag tillsammans med honom så himla lycklig jag är.. och snart är jag hans FRU l'ängtar som en galning kommer vara en så underbar dag. men alla dagar med Daniel är underbara även dom dagarna som vi kanske är lite oense men jag älskar han ändå. MASSSSOR....


nu ska jag planera lite men ha det så bra

älskar min familj PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Styrke-kramarna hjälpte och värmde massor :)

Tack så mycket!



Kram

2009-04-22 @ 16:26:03
URL: http://mammasthea.blogg.se/
Postat av: Jennie

Visst är det mysigt med kärlek ? :)

2009-04-22 @ 22:21:25
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okei då var det jag som tog fel på barn ;)



Jag har också en tjej som är 1.5år och hon skriker typ när hon är frustrerad eller när hon inte får som hon vill.

Hur reagerar ni när han skriker? Försöker ni få honom tyst eller ignorerar ni honom?

Jag tycker också att ni ska kolla hörseln på honom, det kan ju vara värt att testa :D



Det där med sömnen vet jag verkligen hur det är. Vår dotter är också svår med sömnen och när hon väl har somnat så vaknar hon massa gånger varje natt suck Det är skitjobbigt men jag brukar tänka som så att det går över - även om det inte är det lättaste precis :)



Fina barn har du iallafall

2009-04-22 @ 22:34:23
Postat av: Bara Din!

Hjärtat då! tack tack. självklart finns jag alltid här o kommer alltid ställa upp!!

Älskar dig massor puss puss!!!

2009-04-22 @ 22:44:01
Postat av: andrea&elin

hihi vad söt bild :D

2009-04-23 @ 20:39:47
URL: http://elinochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0