Så Underbar Helg



vilken härlig helg..

i fredags fixa vi släp o hämta bilen. :) sen på kvällen kom Emmelie o Manne ut på en fika.. typ mitt i natten hehe

i lördags hämta vi min brudklänning mee like, sen åkte vi till Västerås o hämta mamma sen ut till bäckby o lassa hela släpet fullt med grejer så tacksam för allt vi fått :) sen köpte vi sand till Antons sandlåda på bauhouse va inte dyrt alls ju. vi köpte 60 liter o det kosta 120 kr o vi har bara haft i 40 liter så en säck har vi kvar. Anton älskar att leka i den :)
hem o lassa ut allt o bygga ihop alla utemöbler. Daniel va rätt slut jag va ju inte till sån nytta orkar ju inte bära nått haha.. så han bar allt själv stackarn.. älskar dig sötis..
sen in o handla o lämna släpet o bilen sen blev det mysa framför tv:n...

söndagen va städdag o sen kom Emmelie o Manne ut på fika o Emmelie fick en bok o hon blev ju överlycklig haha :) sen bar det av in till stan en sväng med Emmelie så va grabbarna med barnen.. skönt med lite tjejsnack haha. sen ut till Manne o fika o jävla va gott det va o Anton hällde saft över hela sig så han blev blöt men tur att Emmelie hade lite kläder :D

idag sover barnen middag samtidigt o idag när jag la Anton så satt jag bara på sängen o han lekte men jag brydde mig inte sen bara somna han såå underbart o inte skrek han nått heller.. o idag har han inte gråtit på hela dan vi har haft en underbar dag tillsammans :) hoppas det är på bättringsvägen..

snart vaknar nog Anton han somna 1 o nu är klockan 14.45..

älskar min familj massor pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh, underbart :) Hoppas verkligen att det är på bättringsvägen med Anton :)

Vi håller tummarna :)



Kram

2009-04-27 @ 14:56:06
URL: http://mammasthea.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Det måste ju kännas toppenbra att ha en underbar dag :)

Jag är glad för eran skull :)

Näe, inte än. Men det kommer ;)

Kram

2009-04-27 @ 15:27:56
URL: http://mammasthea.blogg.se/
Postat av: Danne

Ja ibland e de tur att du har en sån snäll o stark pöjkvän/sambo o snart man! =) hihi. älskar dig med sötis! =) puss puss

2009-04-27 @ 23:12:13
Postat av: Jennie

Vilken bil hämtade ni ? :)

2009-05-03 @ 20:37:28
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0