Nyklippt







japp igår kom Antons faster o klippte honom känner ju knappt igen honom nu hihi :) men alla sa ju att han åg ut om en tjej så det va dags att klippa honom..
helgen har varit underbar umgåtts med vänner o familj :)

idag fick jag sms om att min mobil är klar åhhh såå glad jag blev..

ska ringa o beställa tid så dom kan plocka mina ögonbryn :) åhh nya kläder ska ja inhandla oxå känner att jag behöver det vill inte gå i mjukisbyxor jämt o ständigt. ibland kan man väl få se lite snygg ut haha =)

just nu ligger båda mina prinsar o sover middag så himla skönt att båda sover samtidigt. visst Lucas sover ju jämt haha..

nått som är irriterande är att mitt ena bröst är mycket större än det andra skit fult haha.. men Lucas ammar bara från ett bröst men jag ser ju lite mongo ut.. men va gör det har ju 2 underbara barn :) som jag  älskar mest i hela världen.

ikväll blir det apoteket o hämta ut mera medicin men snart är det klart :) sen blir det handla o äta ute :)

så underbart när pengarna bara rullar in...

pengar idag, pengar på torsdag, pengar den 20:e, pengar den 23:e och pengar den 24:e så skönt när Daniel får lön var 14:e dag man har alltid pengar så jävla skönt man behöver aldrig bry sig om att snåla hihi..

vill ha en rosa dator oxå :)

måste förstora min förlovningsring o fick min andra ring..

nej nu ska jag sminka mig o passa på o njuta av lite egentid för det är inte ofta man har :) älskar min familj massor pusssssss

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, det är ju dumt att klaga :)

Men tråkigt med ickesol på söndagen :(



Näe, ingen höjdare med att vara hemma.. Fast hade gärna bott på landet vid den här tiden på året :)

2009-04-06 @ 19:54:31
URL: http://mammasthea.blogg.se/
Postat av: Jennie

Varför får han lön var 14:onde dag för ? :S Är det bra de ? Jag ska också köpa en rosa dator. Jag har ju redan en stor bärbar datorn, men ska skaffa mig en sån där liten rosa dator också :)

2009-04-06 @ 23:50:04
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kiki

Äh. Jag tyckte inte att att Anton såg ut som en tjej med sitt långa hår. Skitfin jue :-D

2009-04-08 @ 18:14:25
URL: http://puvi.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fint det blev! Jag vill klippa anton oxå, men jag vet inte vart man kan gå? kram från oss

2009-04-10 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0