Hmmm....




känns som man har så mycket att berätta ibland men man vet inte hur man ska skriva så då skiter man i allt helt enkelt.

nått jag aldrig kommer sluta skriva om det är om mina barn o min Daniel. så tycker ni att jag är tjatig så sluta läs hihi.. för dom är mitt liv.

men framöver blir det nog mycket om bröllopet kan ja tänka mig. ska iväg idag o kolla på en sak :D

idag har vi varit till örsa o jag har fått dropp o Lucas vägdes sen prata vi om varför Anton vaknar o gallskriker i 45 min varje morgon klockan 6 o då sa hon att han lider av nattskräck o att det bara är att låta han skrika för det går inte att nå fram till honom när han är så men det är så himla hemskt att höra han skrika låter som om nån sticker en kniv i han finns inge värre alltså..

tänk att man kan få 2 helt olika barn alltså helt otroligt. Anton är väldigt skrikig av sig som alla vet han har aldrig sovit en hel natt utan att vakna o skrika o vilja ha mat. medans Lucas är helt tvärtom. älskar mina barn så otroligt mycket ni är mitt allt. vill aldrig vara utan er puss från mamma


träffa på alla igår på ica va lite roligt haha..

träffa ida oxå va roligt har inte setts på över 1 år :D snart kryssning?? hihi

älskar er pussssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Ida

klart det snart är kryssning, den 1:a kanske, då har vi bokat och det finns fortfarande plats i hytten :P

2009-04-02 @ 14:49:03
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0