Helgen Är Över





jaha nu är det vanliga dagar igen Skönt men samtidigt tråkigt...

idag är Anton på dagis så jag o Lucas har varit till min granne som oxå ha 2 barn lika tätt som vi har. hennes son Nemo är född 07 o hennes dotter Nev är född 08. va där o drack te o snacka massa skit mest handla det om barn o förlossningar :) men det blir lätt så att man pratar om sina barn utan att man tänker på det. men jag älskar  mina barn o älskar att prata om dom :)
så på torsdag ska vi kanske åka till öppna förskolan ska bli roligt att komma ut lite.


igår va vi till Mickan, Johannes o Aron o grilla sååååå gott så...

imorogn blir det dropp o bvc med Lucas sen på fredag blir det dropp o bvc för Anton hans utslag blir ju bara värre o värre inget som smittar så nått är han allergisk mot men VAD???


idag är det 4 veckor sen Lucas föddes tiden går så sjukt fort iallafall om dom inte har kolik hehe.. tiden när Anton föddes stod ju stilla.. men det va ju för att det va så himla jobbigt. Lucas han bara hänger med liksom. äter, sover,skiter och bara är allmänt nöjd.
Anton han åt, o SKREK o det gör han fortfarande han är ett riktigt litet skrik barn men han är mammas prins ändå.
älskar min familj såå sjukt mycket

pussssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Ida

du får prata om dina barn hur mkt du vill, vem skulle inte göra det med dom två charmtrollen :)

2009-04-16 @ 14:36:10
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/
Postat av: Michaela

jobbar mamman till nev och nemo på kommuns huset i enköping. tror iaf att jag har träffat henne och nev ..:) söt liten tjej.

2009-04-16 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0