Haha






jaa eftersom vissa skriver om allt deras barn kan så tänkte jag skriva om allt Anton INTE kan....

sova i egen säng, klara sig utan napp, klara sig utan välling, att lyssna på om man säger till på engång. finns säkert mera saker men jag är stolt över honom ändå o inte FAN är jag en sämre mamma bara för att mitt barn inte sover i egen säng.. men sen finns det ju vissa som tycker om att skryta lite men sen att historien inte riktigt är sann är ju en annan femma eller???

o vet ni Anton sa en mening härom dan när vi va o fika hos Manne.. Både jag o Emmelie o Daniel hörde när Anton sa mera saft ojojoj va han är duktig eller hur????? haha :D

igår va det göra stan osäker med Emmelie Thea o Lucas. :D Lucas gilla verkligen när Emmelie matade honom hihi.. han gilla inte riktigt ersättningen. Såg lite rolig ut.

gammal o gråhårig JO TACK :)

sen blev det grilla hemma hos Manne o jävlar va gott det va.. o Anton o Thea lekte och Daniel fick sig en åkttur bmw:n med Manne o jävla va Daniel skröt om det sen haha.. jag o Emmelie satt mest o snacka skit sånt som vi tjejer är bra på ;) jag ska hjälpa henne o baka tills Thea fyller år :) undra hur det kommer att gå.

sen blir det ju en tripp till Sthlm snart oxå nice :)

göra lunch snart kanske.. ska äta lax o potatis..

imorgon va fan ska man göra då????

pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Karin..

Det är ju så olika fårn barn till barn hur de är, vad de kan och vad de vill! Klart han vill sova med er om han haft problam med magen osv..

Ta inte åt dig av vad folk säger, men jag vet att det är svårt..!

2009-04-29 @ 13:16:55
Postat av: Anonym

inte ska du ta åt dig av va folk säger.. min dotter sluta sova mellan oss när hon va 6 år:) de du men from det så låg hon alltid i sin säng bättre sent än aldrig välling åt hon oxå fram till hon va 6 o då tyvärr ur nappflaska men men det gick det med inte va hon ett sämmre barn för det du tar han om dina barn på ditt bästa sätt och alla barn är olika kom ihåg det Anton är sig själv och ingen annan... sköt om er alla

2009-04-29 @ 15:18:15
Postat av: diana

tack så mycket för alla kommentarer det värmer :) nej Anton är ju Anton det går inte att ändra på. alla barn är ju olika. o det är jag glad för =)

2009-04-29 @ 15:36:57
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Dimitria

Men såååå söta dom är =) Ta inte åt dig om vad folk säger. Låt dom prata, dom har väl inget liv. Kram till er alla :)

2009-04-29 @ 16:35:39
Postat av: Kiki

Ville o Puma tycker inte heller om att somna i sina egna sängar.

Jag tycker det bara e mysigt o sova ihop :-D

Snart är dom jobbiga tonåringar o vill inte alls gosa med morsan o farsan, haha.. Man får passa på att njuta nu :-p



2009-04-29 @ 22:20:41
URL: http://puvi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Alex sover oxså med mig ibland. Fast den senaste tiden har han sovit hos mig hela tiden. Jag har ju stor säng så han kan få ligga på den ena sidan.



Kram på dig

2009-05-02 @ 08:38:45
Postat av: Ida

Åååh vad duktig han är, nu börjar han bli stor, hihi oh vad folk snackar för skit är inge att bry sig om för det handlar endast om avundsjuka :-)

2009-05-02 @ 21:01:54
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0